W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jarosławia
ul. Rynek 1
37-500 Jarosław

centrala: (+48) 16 624 87 00
sekretariat: (+48) 16 624 87 01 
fax: (+48) 16 624 87 65

e-mail: kancelaria@um.jaroslaw.pl
ePUAP: /UMJaroslaw/SkrytkaESP

www.miastojaroslaw.pl

Rejestr skarg i wniosków

XML

Lead

Zgodnie z § 24 pkt 2 ust. 8 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Jarosławia prowadzenie spraw skarg i wniosków mieszkańców oraz ewidencji w tym zakresie należy do zadań sekretarza.

Wszystkie skargi i wnioski wpływające do urzędu, po zarejestrowaniu przez sekretarza, są niezwłocznie przekazywane do poszczególnych komórek organizacyjnych celem wyjaśnienia.

Sprawy wniesione do Urzędu Miasta Jarosławia są rejestrowane przez kancelarię ogólną, a następnie ewidencjonowane w spisach i rejestrach spraw prowadzonych przez poszczególne komórki organizacyjne urzędu.

Zakres spraw załatwianych przez kancelarię ogólną: 

1. przyjmowanie korespondencji, 
2. udzielanie informacji w zakresie: 
     - załatwiania spraw przez poszczególne komórki organizacyjne urzędu, 
     - struktury organizacyjnej urzędu, 
3. wydawanie druków i formularzy urzędowych.

Brak artykułów