Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami nałożyła na każdy organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej i samorządowej, organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sądy i trybunały, obowiązek wyznaczenia co najmniej jednej osoby pełniącej funkcję koordynatora do spraw dostępności.
Szczegółowy zakres zadań należących do koordynatora do spraw dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określa art. 14 ww.
ustawy.
Koordynatorem do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Jarosławia
Marian Kwietniowski
inspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym
kontakt do koordynatora ds. dostępności:
Urząd Miasta Jarosławia
ul. Rynek 1
37-500 Jarosław
pok. 2, parter
tel. 16 624 87 09
mail: dostepnosc@um.jaroslaw.pl

 

 

 

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021 dostępny jest poniżej w pliku:
Raporty o stanie zapewnienia dostępności Gminy Miejskiej Jarosław według stanu na dzień:

Do budynku Urzędu Miasta Jarosławia i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Deklaracja dostępności jest dostępna w zakładce "Deklaracja dostępności"