Zgodnie z § 28 pkt 17 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Jarosławia prowadzenie archiwum zakładowego urzędu, należy do zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.

 

W archiwum zakładowym gromadzone są materiały archiwalne poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu. Z dokumentacji archiwum mogą korzystać osoby trzecie, po uzyskaniu zgody Burmistrza Miasta Jarosławia.

 

Przewidywany termin załatwienia sprawy: do 14 dni od daty złożenia wniosku. 

 

Wniosek o udostępnienie dokumentacji z archiwum zakładowego za pośrednictwem komórki organizacyjnej, w której akta powstały znajduje się poniżej w pliku lub w zakładce "Wnioski dotyczące archiwum zakładowego".

 

Sprawy związane z archiwum zakładowym prowadzi:

Marian Kwietniowski

inspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym,

parter-kancelaria ogólna, pokój nr 2,

tel. 16 624 87 09, mail: marian.kwietniowski@um.jaroslaw.pl

 



Załączniki: